Rakennettu m4
Ilmoittaja: Luukas K450€
Sijainti: Oulu
Siitä jollekin harrastajalle kunnon rakennettu m4.Ulkosesti päivitetty
- Metallinen Alarunko
- Specna arms metallinen 10.5 tuuman m-lok handquard tan
- Fma mlok grip
- mlok coverpanels
- joku slim perä (en muista tekijää)
- Mukaan Magpull angled grip mlok
- (kaikki ulko hipsut paitsi Valo ja preasure switch!!)
Sisältä
- specan QCS laatikko.
- SHS rattaat 12:1
- teräshampainen mäntä, josta ensimmäinen hammas ½ AOE:n takia
- Epes männänpää
- point CNC alu männänpää
- SHS alumiinen nozzle 0-renkaalla
- perun v2 mosfet
- laakeroitu jousenohjain.
- Specna arms harjaton 27k moottori
- Zci tarkkuus piippu
- ZCI CNC alu hoppikammio
- maple leaf Mr.kumi 60 ja joku painaja.
Näitten osien takia ampuu pitkälle ja napakasti.
Ase on shimmattu, AOE korjattu ja kuukausi sitten rasvattu rattaat.
Ampuu tällä hetkellä m90 jousella napakasti
~ 0.8-0.9 j 0.30g kuulalla
Ainoat miinukset pyssyssä on että selector platen teippi, jota mosfetti lukee. on vähän irti ja siitä johtuen syystä ampuu vaan semiä. Tarran liimaaminen paikoilleen korjais tän, mutta itsellä ei ole halua korjata sitä. Itsellä ollut tarpeeksi hyvä vehje pelkällä semillä.
Ja Pikajousenvaihto toimii vaan kun nostaa laatikon ulos rungosta.
Ollut itsellä sisäpeli pyssynä enemmän kun ulkopelinä, nopian kokoonpanon takia.
Jousen vaihdolla pääsee ulos pelaamaan.
Mukaan lähtee Titan 11.1v akku
Mukaan myös 120-150bb mid cap lippaita (kaikki mitä kuvassa näkyy)
Ohv: 450€ (Hinta ei ole kiveen hakattu!) Saa tulla antamaan oman näkökulman hintaan.
Sijaitsee Oulussa ja kulkeutuu postilla (posti ostajan piikkiin)
Voin tuoda viikkopeleille Ouluun ja voit kysyä lisää jos kiinnostaa.
Parhaiten saa kiinni viestillä
Whatsapp: +45 78394364



